Ukážme, že máme srdce

Zlatica Puškárová sa stala ambasadorkou charitatívnej kampane

389539
12.2.2013 / md

Už štvrtý krát sa spoločnosti Procter&Gamble spolu s Coop Jednota Slovensko rozhodli v spolupráci s UNICEF pomôcť deťom v Afrike prostredníctvom život zachraňujúcich vakcín tetanu tetanu. Známa moderátorka televízie Markíza Zlatica Puškárová sa oficiálne stala ambasadorkou tejto charitatívnej kampane, ktorá má názov „Ukážme, že máme srdce“.

Pri kúpe každého jedného balenia plienok Pampers v sieti predajní Coop Jednota na celom Slovensku, totiž poputujú do Afriky dve vakcíny, ktoré pomôžu zachrániť mnohé životy. Hovorca Unicef Slovensko Tomáš Turčan (v strede) hovorí o výraznej pomoci: „Vakcína proti tetanu, ktorá má moc ochrániť bábätká aj ich mamy pred bolestivou smrťou, patrí medzi najstaršie na svete. Vďaka dlhodobej práci UNICEF, Svetovej zdravotníckej organizácii a našich partnerov na celom svete klesol za ostatných 20 rokov výskyt smrteľného tetanu u novorodencov o viac ako 90%. To je obrovský posun vpred a státisíce životov zachránených každý rok. Na novorodenecký tetanus však stále zomiera každý jeden deň takmer 160 detí. Tetanus je stále reálnou hrozbou pre matky a ich deti v 30 krajinách Afriky a Ázie.“

Iniciátorom kampane je spoločnosť Procter&Gamble, ktorá sa spolu s Coop Jednota Slovensko rozhodla nákup vakcín prefinancovať. „Naša spoločnosť sa vždy zapájala po celom svete do charitatívnych projektov, ktoré majú za cieľ pomáhať tým, ktorí to potrebujú. Jedinou podmienkou takýchto aktivít je, aby partner, ktorý takúto pomoc organizuje, bol dôveryhodný a dokázal ju doručiť správnemu adresátovi. Unicef takýmto partnerom je. Aj preto sme veľmi radi, že môžeme spolu s touto organizáciou najbližšie dva mesiace pomôcť deťom a ich mamám, ktoré na to čakajú. Veríme, že ľudia na Slovensku ukážu, že aj v tejto neľahkej dobe majú srdce tam, kde ho majú mať,“ povedal zástupca firmy Juraj Králik (druhý zľava).

Rovnakým dielom sa rozhodli pomôcť aj v spoločnosti COOP Jednota. „Pomoc druhým sa pre COOP Jednotu stala každodennou súčasťou nášho pracovného života. O to viac, keď môžeme pomôcť tým najzraniteľnejším, deťom. Deťom, ktoré to tak nevyhnutne potrebujú. Je to pomoc o prežití. Pomoc, ktorú naše slovenské deti nepoznajú a deti v Afrike a Ázii tak potrebujú. Preto sme neváhali a ponúkli pomocnú ruku v podobe najväčšej distribučnej siete predajní na Slovensku. Sme presvedčení, že celé Slovensko ukáže, že máme srdce na pravom mieste,“ povedal Martin Katriak, podpredseda predstavenstva COOP Jednota Slovensko (prvý zľava).

Kampaň „Ukážme, že máme srdce“ odštartovala 7. februára a potrvá do konca marca.

Zdroj: Foto - Milan Debnár

Foto – Milan Debnár

© 2013 News and Media Holding

Diskusia (0reakcií)