Keď jazdíte, nepite!

Štefan Svitko je tvárou kampane, ktorá propaguje zodpovedný prístup ku konzumácii alkoholu

367844
14.2.2012 / md

Je smutnou pravdou, že pri vážnych dopravných nehodách často asistuje aj alkohol. Vedomé sú si tohto faktu aj spoločnosti, ktoré alkoholické nápoje vyrábajú. Štatistické konštatovanie, že až 10 percent žien a 20 percent mužov konzumuje viac alkoholu, ako je pirmerná „bezpečná dávka“ by ich z výrobného pohľadu mohlo tešiť, no chápu to skôr ako vážny spoločenský problém a osvetu v tomto smere chápu ako svoju spoločenskú zodpovednosť.

Aj preto spoločnosť Pivovary Topvar práve na Valentína odštartovala v spolupráci so Slovnaftom kampaň, ktorá je zameraná na zvýšenie zodpovednosti vodičov pri konzumácii alkoholických nápojov. Sloganom kampane je výzva „Keď jazdíte, nepite!“ a jej tvárou sa stal doteraz najúspešnejší slovenský motocyklista v country crosse Štefan Svitko, ktorého po celý rok na jeho pretekoch po Slovensku budú sprevádzať aj jeho špeciálni anjeli strážni. S tými sa stretnú počas kampane aj stovky vodičov na čerpacích staniciach Slovnaftu v Bratislave, Pezinku a Senci, kde spoločne absolvujú test znalosti noviniek zákona o cestnej premávke týkajúci sa aj postihov za konzumáciu alkoholu. Pivovary Topvar zároveň vyhlasujú súťaž o logo kampane.

Svitko

„Byť dobrý vodič znamená byť predovšetkým zodpovedný. Týka sa to nielen samotnej techniky jazdy, ale aj toho, ako človek pristupuje k pitiu alkoholu,“ povedal Štefan Svitko o tom, prečo sa rozhodol kampaň podporovať.

„Chceme ukázať najmä mladým ľuďom, že je vždy možnosť voľby, a tou je užiť si dobré (nealkoholické) pivo, a zároveň bezpečne jazdiť. Byť zodpovedným je správna vec. Aj preto sme vyhlásili súťaž o logo tejto kampane, nech je čo najlepšie viditeľná počas všetkých aktivít, ktoré máme na tento rok pripravené,“ uviedla pri sustení kampane Miriam Šramová (vľavo), manažérka pre vonkajšie vzťahy spoločnosti Pivovary Topvar.

Do kampane sa už po druhýkrát zapojila aj spoločnosť Slovnaft, a.s. „Prvý pilotný projekt sme vyskúšali na východnom Slovensku vlani v decembri. Výsledkom bolo viac ako 400 našich zákazníkov, ktorí sa do neho zapojili. Mimoriadne pozitívna odozva z ich strany, ako aj od obsluhy čerpacích staníc boli dôvodom, prečo sme podporili túto novú kampaň aj teraz . Aj nám záleží na tom, aby sa naši zákazníci vždy bezpečne vrátili z ciest domov – táto kampaň v tom podľa nás výrazne môže pomôcť,“ vysvetlil dôvod podpory Anton Molnár (v strede), riaditeľ Podnikovej komunikácie spoločnosti Slovnaft.

Zdroj: Foto - Milan Debnár

 

Foto – Relations Consulting, Milan Debnár

© 2012 News and Media Holding

Diskusia (0reakcií)