SAS Fórum prilákalo marketérov aj rizikových manažérov

Spoločnosť SAS pri príležitosti konferencie ocenila najinovatívnejších klientov za rok 2011

377869
31.7.2012 / md

Slováci nie sú direct marketingom firiem preťažení a privítali by od svojich bánk, poisťovní, operátorov a dodávateľov energií aj viac komunikácie, musí však byť pre nich zaujímavá a relevantná. Vyplýva to z exkluzívneho prieskumu, ktorý pri príležitosti 15. ročníka konferencie SAS Fórum uskutočnila agentúra GfK. Zhruba tri stovky účastníkov konferencie sa presvedčili, že pre podniky z rôznych odvetví je mimoriadne dôležité komunikovať so zákazníkmi cielene – oslovovať ich s relevantnými ponukami a spôsobom, akým si želajú. SAS Fórum ukázalo nielen to, aký význam zohrávajú v cielenom marketingu analytické softvérové nástroje a kvalitné dáta, ale zdôraznilo aj ich dôležitosť pri vyhodnocovaní rizikovosti klientov v reálnom čase, napríklad pri poskytovaní bankových pôžičiek. Spoločnosť SAS pri príležitosti konferencie ocenila najinovatívnejších klientov za rok 2011, a to Slovenskú sporiteľňu a Slovak Telekom. Ocenenia odovzdala riaditeľka SAS Slovakia Hana Kvartová (v strede) šéfovi kampaňového manažmentu Slovenskej sporiteľne Pavlovi Čelkovi a manažérke riadenia kampaní Slavomíre Brzovej zo Slovak Telekomu.

Zdroj: Foto - vsk

Foto – vsk

© 2012 News and Media Holding

Diskusia (0reakcií)