Oplať úsmev

450833
1.4.2016

Značka Orbit predstavuje novú charitatívnu kampaň s názvom Oplať úsmev. Výsledky nedávneho prieskumu agentúry STEM/MARK ukázali, že polovica Slovákov nevidí súvislosť medzi zdravým detským chrupom a tým, ako často sa dieťa usmieva. Značka Orbit sa preto rozhodla informovať o dôležitosti dentálnej hygieny u detí a zároveň prostredníctvom občianskeho združenia Úsmev ako dar pomôcť chrániť úsmevy ohrozených detí. V období od 1. 4. do 15. 5. 2016 vyzýva spotrebiteľov k zakúpeniu si akejkoľvek žuvačky z portfólia značky. Percento z ceny každého výrobku predaného v tomto období poputuje na pomoc deťom v občianskom združení Úsmev ako dar. Ambasádorkou projektu sa stala populárna slovenská speváčka Mária Čírová.

„Oplať úsmev“ je prvým ročníkom projektu spoločenskej zodpovednosti značky Orbit. Využíva rozsiahle znalosti a dlhoročné skúsenosti značky Orbit v oblasti starostlivosti o zdravie zubov detí aj dospelých a zároveň ťaží z popularity žuvania v Slovenskej republike a jeho vplyvu pri prevencii zubného kazu. Cieľom kampane je využiť obe tieto aktíva značky Orbit pre dobrú vec, podporiť činnosť starostlivo vybranej organizácie – Úsmev ako dar, ktorá sa zaoberá starostlivosťou o ohrozené a znevýhodnené deti, a poskytnúť jej okrem finančného daru tiež cenné informácie v oblasti dentálnej hygieny a preventívnej starostlivosti o detské zuby. Práve tento rok oslavuje občianske združenie Úsmev ako dar 25. narodeniny.

„Značka Orbit bude v rámci kampane vzdelávať deti aj sociálnych pracovníkov, ktorí sa o ne starajú a v oblasti dentálnej hygieny formou na mieru pripravených školení a workshopov. Navyše zabezpečí potrebné vybavenie pre starostlivosť o zdravý úsmev v podobe dentálnych balíčkov, to všetko s cieľom prispieť k zdravému úsmevu čo najväčšieho počtu detí teraz aj v budúcnosti ", upresnila Jana Přerostová, Group Brand Manager spoločnosti Wrigley. Finančná pomoc pokryje personálne náklady na stále sociálne pracovníčky občianskeho združenia Úsmev ako dar a ďalej bude investovaná do letných táborov pre deti z detských domovov. „Vážime si, že nás značka Orbit oslovila, aby sme sa zapojili do kampane, ktorá pomôže ohrozeným  deťom. Sociálny marketing považujeme za jeden z najefektívnejších nástrojov firemnej a individuálnej dobročinnosti. Preto veríme, že kampaň ‚Oplať úsmev‘ urobí radosť nám všetkým – z darovania i z úsmevu detí, ktorým spoločne pomôžeme,“ komentuje spoluprácu PhDr. Mária Soboličova, PhD., manažérka pre fundraising Úsmev ako dar.

Diskusia (0reakcií)