Férový hráč na trhu

465327
6.4.2017 / md

Veľkoobchod METRO získal prestížne ocenenie Via Bona Slovakia 2016 v kategórii Férový hráč na trhu. Víťazstvo priniesol firme jej férový prístup k dodávateľom a celková vízia podpory podnikateľov.

Porota ocenila najmä projekt Deň súkromného podnikania. Táto oslava všetkých drobných podnikateľov sa prvý raz konala vlani v októbri a jej úspech rozhodol o tom, že sa z nej stane tradícia. V rámci projektu môžu všetci drobní podnikatelia pripraviť pre svojich zákazníkov a klientov nejakú špeciálnu akciu a METRO ju následne pomôže spropagovať špeciálnymi marketingovými aktivitami a masívnou reklamnou kampaňou.

Nezávislým porotcom neunikol ani silný prozákaznícky prístup zhmotnený v hesle „Pomáhame podnikateľom rásť“, ako aj otvorené a transparentné vystupovanie spoločnosti METRO voči dodávateľom. Porota zvlášť vyzdvihla podporu malých lokálnych dodávateľov, napríklad cez projekt Z poľa na stôl, ktorý pomáha zachovať pestovanie kedysi tradičných plodín na slovenských poliach.

„Ďakujem všetkým podnikateľom, ktorí sa k nám rozhodli pridať na svojej ceste, a všetkým kolegom, ktorí našu víziu prenášajú do života. Ocenenie Via Bona si nesmierne vážim a vnímam ho ako silný záväzok, aby sme v našom odhodlaní nepoľavili,“ hovorí generálny riaditeľ METRO SR Jan Žák.

 

Riaditeľ METRO SR Jan ŽákZdroj: AMI Communications Slovakia

Ocenenia Via Bona Slovakia udeľuje nadácia Pontis už 17 rokov. Tie najinšpiratívnejšie príklady zodpovedného podnikania vyberali nezávislé poroty zložené zo zástupcov biznisu, štátnej správy, médií, mimovládneho sektora a vzdelávacích inštitúcií na základe nominácií firiem a osobných prezentácií v dvoch kolách. Výsledky vyhlásila Nadácia Pontis v utorok 4. apríla počas slávnostného galavečera v bratislavskej Starej tržnici.

© 2017 News and Media Holding

Diskusia (0reakcií)